tirsdag den 2. august 2022

Strik- taske.

Så fik jeg strikket en taske.

             August tasken

Den er strikket i en skøn lysegrøn farve(vinter bomuld) og der er hæklet en kant med orange og lysegrøn farve. Alt sammen garn fra lageret.

Jeg manglede en ny taske til arbejdet eller syntes jeg trængte til forandring.Har dog en lidt dårlig vane med at få puttet for meget i tasken.- Så det må jeg lige "arbejde" lidt med. Jeg har kontor to forskellige steder og derfor føler jeg mig til tider som et pak-æsel, så mindre må kunne gøre det- håber jeg.😊   
 Jeg har lavet en lomme både indeni og uden på tasken(til nøgler ect.) Passer måske bedre som strandtaske🤔

                             Fortsat god tirsdag🌞

2 kommentarer:

  1. Hold da op, den er fin! God ide og flot improviseret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak😊Den blev lidt"rustik" med det tykke bomuldsgarn, men sjov at lave.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....