tirsdag den 16. august 2022

Natur- hvepse.

 I de her skønne solskinsdage,hvor både kaffekoppen og strikketøjet er kommer med ud,så snart der er mulighed for det. Kom jeg til at se på denne lille hveps- den gik ligesom og spiste træ.

Efter at have undersøgt det nærmere på Google, så læste jeg at udover de er rovdyr(samt spiser søde sager,ja,det ved vi vist alle godt) også spiser/samler træ til at lave deres bo af. Men oftest om foråret det er jo lidt sjovt nu det er august. 🤔

Jeg tror, da lige jeg tager en runde og ser om der er flere byggerier i gang på matriklen.🐝

                              God tirsdag🌞🌼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....