lørdag den 20. august 2022

Strik- trøje

 Familiebesøg, med en lille afstikker til datterens fodboldkamp = lang køretid,hvilket igen betød= strikketid🧶(jeg var selvfølgelig ikke chauffør)

Selv om det går lidt langsomt, eller da jeg ikke er en hurtig strikker og løbende har andre projekter,  så er jeg nu begyndt på forsiden af mandens trøje. Tilgengæld så nyder jeg at strikke den, fordi det er sjovt og det må jo være hele formålet med at strikke i det hele taget.


                           Fortsat dejlig lørdag 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....