torsdag den 4. august 2022

Strik- nyt projekt

 Efter tasken skal jeg til og i gang med et nyt strikkeprojekt. En trøje til manden min,men da jeg ikke har stor erfaring med trøjer(tænker kun jeg har færdig gjort 1 trøje i tidens løb)så bliver det lidt spændende. Jeg har tidligere (som vist på bloggen) strikket veste,men ikke noget med ærmer.

Det er også en trøje der,hvis den skulle have et navn,må navnet blive "Forbehold". For manden har haft div. forbehold (tænker han bla.er lidt nervøs for der kommer for mange farver eller den ser tosset ud😁)

Så den bliver ganske afdæmpet,men i forskellige garnrester og typer. Vi har aftalt, han bare kan bruge den som arbejdstrøje herhjemme,hvis det nu er at han ikke bliver vild med den.

 

Forskellige farver,men ganske afdæmpet. ......(for mig som elsker farver)
God torsdag 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....