fredag den 12. august 2022

Genbrug - oprydning.

Vi har sorteret tøj- det er altid godt at få gjort et par gange om året. Hos os sniger der sig mere ind end der kommer væk.🧦👕👖🎽🧣👚👔👗🥼🧥👘🥻🩱👙🩳🩲😳 Det kan derfor være svært at holde orden i skabet. 

Af en og eller anden grund er det nemmere for mig at rydde ud i min mands tøj😉 Mit tøj derimod det er jo bestemt noget jeg bruger......det hele....🤔øh,nej,men tænk nu,hvis jeg skal bruge det og det er væk......Den går ikke længere for der trængte til oprydning.

Første sortering,hvad skal gemmes og tilbage ind i skabet.

Anden sortering,det som ikke skal ind i skabet, kan det bruges til noget andet- recycling/upcycling- stofgarn, stoflapper eller noget helt andet.

Tredje sortering,det som skal i genbrugs containeren.

 Det tager lidt tid,men super dejligt, når der er orden i skabet.

                         Dejlig weekend 🌞

2 kommentarer:

  1. Godt gået! Det er altid sjovere med nyt end at rydde op i det gamle.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,ikk- men nu også dejligt at få overblik over det man har,så alt besværet værd 😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...