torsdag den 2. september 2021

Syning- hårbånd.

 Jeg har været i gang ved symaskinen- der går desværre alt for langt tid imellem den bliver motioneret. 

Jeg kan godt lide at sy, men da jeg også er blevet glad for at strikke, så går noget af kreatiden med det.

Jeg har syet hårbånd. Der findes opskrifter på nettet,men man kan også vælge (hvis man har et købt hårbånd) at se hvordan de er syet. Det synes jeg var lettest og så syede jeg dem, som jeg syntes gav mening.




Hårbåndene er syet af gamle tørklæder og stof fra gemmerne. Jeg havde også lidt elastik som jeg benyttede. -De sætter lidt kulør på påklædning.

                                God torsdag♥️

2 kommentarer:

  1. Ej, de er gode nok fine! Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak😊
      De er ganske nemme at lave.
      God weekend.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....