onsdag den 31. juli 2019

Genbrug- Æske♡

Mit forsøg med decoupage forleden gik som bekendt ikke helt til held. Se her
Men så må man jo forsøge igen. Jeg har denne gang en æske, som der har været fodtøj i.
Denne gang startede jeg med at male æsken, det hjalp.Eller også er det bare nemmere på pap end metal🤔
Hvad æsken skal bruges til ved jeg ikke helt....


Jeg brugte :
-En skotøjsæske.

-Lim(som jeg blandede med vand, 1 del lim, 1/2 del vand, blandes/rystes godt sammen)

-Servietter.
-Lak 

1.Malede æsken(en helt lyseblå farve)
2.Klippede de motiver jeg synes var pæne ud.(da det er sommer, blev det sommerfugle)
3. Limede dem på og gav dem efterfølgende 2-3 gange lim.
4.Lak til slut. Jeg havde ikke decoupage lak, så det blev hårlak, ved ikke om det er bedre med decoupage lak??)

                         Super sommerferie syslerier der også kan laves sammen med børnene.
                 
                                                               God fornøjelse.♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....