mandag den 22. juli 2019

Genbrug-Blyantsholder♡

Vi kan godt lide vafler til is her på matriklen og jeg har så efterfølgende gemt bøtterne.
Min tanke var at lave dem til blyantsholdere med decoupage på (med nogle pæne servietter jeg har i skuffen.)
Det blev ikke særligt vellykket, måske fordi jeg ikke malede bøtterne før jeg kom servietterne og lim på.
Så derfor fandt jeg et stykke rest stof i gemmerne(stoffet er fra en skjorte, som pigerne ikke ville bruge.) Jeg er vild med mønsteret på stoffet.
                
Det du skal bruge:
 En tom bøtte eller æske. Et stykke stof som kan nå rundt om den bøtte eller æske du vil lave og varm lim.


Evt.pynt. Jeg har limet et pyntebånd på for at skjule samlingen.
Det kunne også være pænt at pynte eks. en æske med sløjfer, knapper eller ting fra naturen.

Yngste datter er stadigvæk glad for farven lilla, så de kommer til at stå på hendes værelse.

                                                            God fornøjelse.♡

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du have.
      Jeg elsker genbrug og projektet kan nemt laves sammen med børn(bare obs den varme lim, selvfølgelig)
      God dag til dig😊

      Slet
  2. Nogen gange er det så lidt der skal til! Super søde blyantsholdere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.😊
      Ja, lige præcis. Når det handler om genbrug er det bare med at se mulighederne.
      God dag til dig😊

      Slet
  3. Åh, jeg gemmer også altid disse dåser fordi jeg synes de har en god facon og størrelse. Jeg har forsøgt mig med decoupage med avispapir. Det kiksede fuldstændig - næste gang bruger jeg din idé med at male dem først. Jeg tror det er vejen frem ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er sjovt at kunne genbruge. Er blevet mere og mere glad for det med tiden og mere opmærksom på det.
      Jeg tænker i hvert fald, jeg vil male inden jeg næste gang giver mig i kast med decoupage på bøtter eller æsker.
      God dag til dig😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...