onsdag den 24. juli 2019

Sommer-En ide♡

Sommer, sol og fri.💥
Jeg stor nyder livet fra en havestol, med hækleriet og kaffen. Jeg kan mærke helt ned i tæerne, hvor godt det er.
Her i familien har vi hver vores måde at nyde det.
Halmloftet trænger til oprydning, det er manden og ældste søn i gang med.
Mellemste datter træner(har træningsprogram, hun skal lave, så hun er klar til sæsonstart til  fodbold)
Yngste datter har en veninde på besøg, de hygger/springer på airtrack.
Mellemste søn laver mountainbike bane i vores lille skovstykke, og racer derud af.
Yngste søn cykler og bygger hule.
Mig, jeg sidder midt i haven og stor nyder livet 😊(har også været lidt i gang med at luge ukrudt)
Det jeg lige ville vise var, Ja, jeg synes selv det er genialt tænkt, imens jeg har siddet og hæklet. (men måske bruger I det selv og så er det selvfølgelig ikke så nytænkende alligevel😉)Hvad en kopholder også kan bruges til. Nu falder garnet ikke på jorden.


Stolen er en festival/campingstol, som er bragt hjem, efter børnene med skolen har ryddet op efter en festival.(Tænk alle de stole folk bare lader stå/ikke gider tage med hjem igen efter en festival.)Nu gør den gavn hjemme hos os
                                                           
                                                            God sommeraften♡


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....