tirsdag den 16. juli 2019

Genbrug-nederdel♡

Et par slidte cowboy bukser fra manden min og en nederdel fra gemmerne.
Nederdelen var lidt for "sød"(fandt den i en genbrugsbutik), men med kombinationen af den og cowboystoffet fik den et lidt mere "rå look" synes jeg.
Da cowboybukserne var lige små nok (underligt.....og kan det nu passe.....🤔)i linningen, satte jeg en elastisk kile i(farven som passer til striberne i nederdelen, lidt svært at se på billedet.)

1. Jeg klippede cowboybukserne op(benene af) pillede bælte stropper og mærker af. Klippede en trekantet bagtil. (inden havde jeg målt hvor meget ekstra plads jeg skulle bruge om maven)

2. Klippede en kile i ribstof .1 cm ekstra end på cowboystoffet.Ved ikke om det er sådan man sætter kile i, men det fung. for mig.😊

3. Klippede nederdelen til så den passede i længden. Syede den fast på cowboystoffet(ret mod ret)
Lavede en lille sommerfugl, just for fun😊

4. Et stk. ny nederdel af genbrugsstof.

                                                                  God aften♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...