lørdag den 13. juli 2019

Genbrug-hårbøjle

Min gamle hårbøjle/hårbånd var blevet godt slidt at se på og jeg brugte det ikke rigtig mere pga det.
Så enten skulle det jo kasseres eller genbruges.
Jeg var/er ret glad for denne(sidder godt i håret) så jeg besluttede, jeg ville gøre et forsøg på at peppe den lidt op.

Jeg fandt noget stofgarn, (stofstrimmel)som jeg lavede af et stykke stof. Varm lim og filt blomster.


1.Jeg kom varm lim på enden af stofstrimlen og snorrede stramt rundt om hårbøjlen. For hv. anden eller tredje omgang kom jeg varm lim på samt til slut

2. Limede to filt blomster på.


                              Et stykke ny hårbøjle.- måske en ide/projekt til weekend syslerierne.

                                                                  God weekend♡


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....