onsdag den 22. juli 2020

Haven-blomster♡

Lige nu skønne spiselige blomster i haven.(nogle af dem)



- Men de er nu også smukke til pynt(synes jeg)


                            Fortsat dejlig dag.♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Tirsdag d.16 juni- syning

 Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige.  De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...