mandag den 27. juli 2020

Ferie-slut på sommerferien♡

Så fik denne sommerferie ende. Kunne som altid på den ene side godt liiiiige bruge et par dage mere, men er også på den anden side klar til start.

En start som jeg altid synes er lidt hård den første uge, indtil alle de der mails er læst og man igen er opdateret. For tænk !!! Samfundet har af en eller anden årsag ikke skruet ned for tempoet, selv om jeg har holdt ferie og dermed helt og aldeles holdt fri fra mails og arbejdstelefon. Så der bliver noget der skal indhentes.
Det er noget af det, (altså, alt det som skal indhentes) som jeg synes kan være hårdt ved at holde ferie i en længere periode. Men ved også godt at det er nødvendigt både for krop og sind at komme fuldkommen ned i gear, som man kan med/i en ferie, for igen at kunne yde Max i hverdagen.

-Og jeg er meget taknemlig for at have et arbejde, jeg er glad for og for alle de dejlige mennesker, som jeg hver dag møder 

Billedet fundet på nettet, min indbakke er knap så belastet
-Ja,ja busted.........-jeg har lige tjekket her i weekenden.Er ikke god til at møde helt uforberedt😉

Så jeg er bare klar, parat...........😊

                     Dejlig dag♡

2 kommentarer:

  1. Jeg tjekker også gerne lige lørdagen før jeg møder ind mandag. Jeg vil også helst være forberedt 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. -En god måde at have/få overskud til alt det andet der dukker op,synes jeg😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....