torsdag den 16. juli 2020

Hæklerier- tålmodighedstæppet

Den 20 juni viste jeg de firkantede lapper jeg havde hæklet og som på et uvist tidspunkt skal bruges til mit tålmodighedstæppe.

Status:
Nu har jeg hæklet 20 stk firkanter. 
De måler 18 cm i længden og 17 cm i bredden.

De er endnu ikke presset og krøller der derfor lidt

Hvis det skal være et tæppe der kan varme på de kolde dage. Ja, så er der er lidt vej endnu og jeg er spændt på, hvor langt jeg når med det garn, jeg har i gemmerne.

Nu må vi se, hvornår det er færdigt. Måske det kan varme benene til vinter eller næste vinter......... 🤔

                                 Fortsat dejlig dag♡

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne farver! Sådan et tæppe vil jeg også snart i gang med. Jeg skal bare lige beslutte mig for,om jeg vil hækle eller strikke. Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med farverne. Det er et dejligt "gå til og fra" projekt.
      Glæder mig til at se dit tæppe- dejlig dag til dig.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....