mandag den 13. juli 2020

Genbrug-gulvmåtter.

En dejlig weekend er lige slut. Vi havde bla. besøg af "gamle" venner. Selv om der godt kan gå rigtig lang tid mellem vi ses, så går snakken bare, som havde vi været sammen i går. Det er skønt. 
Derudover hyggedag med ældste datter og svigersøn. Når vi mødes kan vi godt lide at være aktive sammen. 

Denne gang spillede vi fodboldgolf,  super sjov aktivitet, som vi på venskabelig vis konkurrerer om at vinde ("det kan vi, den som vinder, "leve længe på "😉) 
Tak for de dejlige mennesker der er i mit liv❤

Og så til noget helt andet..........- Vi har nogle gamle IKEA gulvtæpper/måtter, som er blevet godt slidt efter de er blevet brugt i flere år. Men når nu de stadigvæk kan bruges, bare med lidt reparationer, så er det da bare det der skal til😁


Derudover har jeg været i gemmerne og lavet stofgarn af gamle tøjstykker(tøjet skulle ellers være endt i tøjcontainer, men da den var prop fuld, måtte tøjet med hjem igen)
Så jeg gennemgik det lige en gang til og fandt brugbart stof til stofgarn.

Stofgarnet blev brugt til at strikke en ny klude-måtte. Jeg har tidligere( for snart længe siden) hæklet en rund måtte af stofgarn fra dynebetræk, den kan du se  her

Denne blev firkantet, jeg slog 27 masker op på pind nr 20 og strikkede ret indtil måtten  målte 110 cm. En nem og hurtigt stikket klude-måtte😊  
Beklager billedkvaliteten.



                                     God dag♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....