torsdag den 30. juli 2020

Genbrug- stofgarn♡

Denne uge blev det til en pude i stofgarn.(stof fra tøj som ellers skulle kasseres)

Jeg har været lidt i tvivl om den var "hot or not" eller måske nærmere om den var brugbar.  Derfor blev 2 stk børn på matriklen adspurgt og de sagde god for den, så nu pynter den i min ny  indrettede hyggekrog.(Bestående af en arvestol og strikkekurv- andet behøver man ikke vel😉)

Da jeg lavede måtten af stofgarn var det lidt tilfældigt sat sammen farvemæssigt. Denne gang har jeg holdt det i de enkelte farver og kan derfor bedre styre resultatet.
Forsiden er strikket med stof- og uldgarn
Jeg har strikket ret og glat strik på bagsiden, men prøvet at "lege" lidt med garnet og symetrien. Det vil jeg helt sikkert forsøge igen.

Jeg er ikke en stor strikker(det er ikke meget jeg har strikket gennem tiden, mest småtterier.Da jeg ikke har haft tålmodigheden til andet) og kan desværre ikke så mange teknikker (endnu), men måske det kommer.🤔

Puden er lavet af:

Monteringspude 

Stofgarn, Uld-,  Akryl- og Bomuldsgarn

Strikkepind nr. 3 og 4

Hæklenål nr.4

Maske antal: 50

Puden måler   40 cm  i bredden
                          40 cm I længden.

                          God dag♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....