torsdag den 2. januar 2020

Status december måned.

I december fik jeg hæklet forskellige kurve. De er ikke hæklet efter en bestemt opskrift. Bunden er hæklet rund, (på nær 1 enkelt som blev lavet firkantet) hvor jeg er startet med 5 luftmasker og derefter øget med 5 masker pr omgang.Alt efter størrelse har jeg, når jeg synes den var stor nok begyndt at hækle kant. I stedet for at hækle i begge masker, hæklede jeg kun i den ene maske i først en runde på kanten, derefter i begge masker igen.


Efter lang tid, hvor jeg ikke har fået prioriteret syslerier, har det helt været dejligt med overspringshandlingerne. Specielt i en periode hvor både  arbejde samt en opgave har fyldt rigtigt meget.

Vi kom stille og roligt ind i det nye år, som vi plejer og bedst kan lide.
                   (Ungerne er mestre i alkoholfrie drinks😊)

Det er 1. dag i et helt nyt ubrugt år. Jeg har aldrig været tilhænger af en masse nytårsforsætter.- men nogle få små ændringer/fokus punkter tænker jeg giver god mening.
Derfor vil jeg gerne:
-trække vejret og være i nuet
-fokusere på det positive hver dag😊❤

                      Dejligt Nyt År❤




7 kommentarer:

  1. Hvor har du været produktiv i december måned...
    Godt nytår til Jer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og Godt Nytår til dig, Susanne.
      Ja,det blev til et "par" kurve😉
      Dejligt du kigger med på bloggen.😊


      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og Godt Nytår til dig Bella.
      Dejligt du har lyst til at kigge forbi min blog😊

      Slet
    2. Ved ikke lige hvad der skete der,Bella. Det var bestemt ikke min hensigt at slette din besked. Beklager❤

      Slet
  3. Svar
    1. Mange tak❤ Det er jeg rigtig glad for du synes.😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....