søndag den 19. januar 2020

Mit løb

Jeg har en fane her på bloggen med "Mit løb". Jeg startede den, fordi jeg tænkte at det kunne være en motivation ifht at blive ved med at løbe.
Jeg erfarede at det faktisk i stedet blev et ekstra pres oven i hverdagens andre "det skal jeg også lige huske at få gjort opgaver". Derfor stoppede jeg med at opdatere siden mht løb.
Jeg har efterfølgende løbet on and off,nok mest off, hvis jeg kigger på 2018/2019.
Vi(mine piger og jeg) var til Alt for damerne kvindeløbet i Århus i juni og det var virkelig er rigtig skøn dag, som vi har aftalt bestemt skal gentages i år.Så det er jo selvfølgelig en god motivationsfaktor.
Men, men jeg har der med at starte(det er jeg rigtig god til) så trapper jeg ned(det er jeg desværre også god til) For til sidst at stoppe, fordi undskyldningerne får lov til at bestemme(det er jeg eminent til)
Ofte bliver det et fravalg, fordi jeg ikke føler jeg kan presse det ind i hverdagen.
-Men jeg er ikke i tvivl om, at det ikke er hensigtsmæssigt, ikke at prioritere motion. Både det sundhedsmæssige perspektiv samt ifht at skulle kunne præstere/have overskud både arbejdsmæssigt og privat. For det giver altså både energi og en god fornemmelse i kroppen efter en løbetur.
Derfor vil jeg forsøge at blive bedre til at motivere mig selv til at fortsætte(Ja,ja jeg har altid lov at håbe😉) Det håber jeg bla.genopfriskningen af "Mit løb" kan være med til, om ikke andet som en oversigt til at give overblik for mig. Det kunne også være der var flere som mig, der ikke liiiige får det gjort(det behøver jo ikke være løb det kan også være anden form for motion) og hvis jeg kan motivere andre,til at komme i gang/blive ved, så er det jo bare endnu større motivation for mig😊
Derfor forsøger jeg endnu en gang med at opdatere/skrive indlæg og ligge under "Mit løb" fanen. (Indlæggene vil også komme her på forsiden, i hvert fald i starten😊)Det vil ikke blive hver gang jeg løber, jeg skriver, men forhåbentlig et indlæg om ugen. Både når det går super godt, men også når der lige skal lidt ekstra til for komme i gang.🏃‍♂️

Hvis ovenstående har interesse, er I mere end velkommen til at følge med.😊


                        Dejlig dag❤

2 kommentarer:

  1. Jeg har virkelig også ned-prioriteret løb og anden motion de senere år, men jeg har nu fundet ud af en motivation for mig. Jeg er ude 30 min af gangen. Det er overkommeligt og tilpas hårdt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,jeg tænker også det handler om at finde den rette movitation for at blive ved.
      Dejlig dag til dig😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....