onsdag den 22. januar 2020

Tørklæde.

Nu kommer de sidste blomster(tror jeg nok🤔)
Jeg fik nemlig ikke kun jutegarn i julegave. Jeg fik også små nøgler garn af forskellig slags fra en af børnene(her var det farverne på garnet, der afgjorde valget😊) Jeg synes nu også farverne er skønne.

Denne her gang har jeg lavet for at være helt præcis 50 blomster.

Blomsterne er syet sammen til et tørklæde.
Jeg vaskede tørklædet i hånden, fik det tørret og presset.

Et stykke tørklæde til indørsbrug.

Det giver lige lidt liv til det mørke tøj.😊

                            Dejlig dag❤

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig gave og et skønt tørklæde, du fik lavet.😊👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- Ja, det var bestemt betænksomt af min yngste datter.
      Dejlig weekend til Jer😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....