fredag den 17. januar 2020

Blomster vedhæng/blomster broche.

Jeg var så heldig, at jeg til jul blev begavet med garn fra mine dejlige børn😊

Vi har en tradition med at de køber små gaver til hinanden og til os forældre. Det er virkelig sjovt at se, hvordan gaver til "små" penge bliver valgt, så de passer til den enkelte.

Jeg fik bla. dette nøgle jutegarn i en skøn lyserød farve.
            Jeg har lavet lidt flere blomster.

Denne gang har jeg  lavet pynt til armbånd og en Blomster broche.
Da blomsterne er laver i jutegarn er de lidt grove og derfor har jeg valgt at lave armbåndet af lædersnor og sat blomsterne på(de trækkes på og kan tages af og udskiftes igen, hvis der ønskes andet pynt.)
De ser lidt store ud på billedet, men det må på den måde/vinkel jeg har taget billedet på, for de passer fint i størrelse på armen.

Brochen er lavet af en blomst, perle og en blonde.(en sikkerhedsnål bag på)-lidt rustikt og feminint

Endnu et par små projekter der kan laves i en travel hverdag.😊

                         Dejlig aften❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....