søndag den 12. januar 2020

Nøglesnor/vedhæng-hæklet

Hverdagen kom, vi var forberedt, men alligevel har weekenden været meget tiltrængt for alle på matriklen.
Jeg holder af Hverdagen, men det er lige med at komme i gang igen. Få styr på mails, kalender, møder og aftaler.- og hvordan er det nu lige det er.......Der går lige et par dage med en fornemmelse af ikke at have styr på der man plejer. Det lysnede hen mod slutningen af ugen og så kom den længe ventede weekend.
Næste uge er nok knap så hård, for nu er vi i gang igen.

Derfor er de her små sysleprojekter også bare så dejlige og energigivende. Derudover er blomster altid skønne(synes jeg)
Se lige hvad der er godt på vej lige nu :

Jeg trængte til fornyelse af min nøglesnorvedhæng. Har hæklet et par stykker så kan jeg jo altid skifte efter tøjvalget.......eller måske snarer efter humør.😊

De er hæklet som spiralsnor (synes spiralsnoning er lidt sjovt) og påsyet eller sat sammen med hæklet blomster. Både i akrylgarn , bomuldsgarn.
Jeg har puttet fyld i den ene blomst.

Fordel : jeg kan altid kende mine nøgler😉


                   Fortsat dejlig søndag❤

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det altså hyggeligt at se alle dine små projekter! Det er dejligt med ny inspiration til kreative sysler, og det får jeg, når jeg læser med hos dig. De er så fine, dine nøglesnore og vedhæng.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Christina❤
      Det er jeg rigtig glad for.Da det ofte er en hektisk hverdag er det netop de små projekter/ideer der er plads til og som giver energi.😊

      Slet
  2. Ja, sådan er det også hos mig, det er det små projekter der er plads til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, præcis. Jeg kan i hvert fald mærke, hvis projekterne bliver for store.Så kommer de ofte til at ligge og samle støv, fordi jeg ikke bliver færdig🤔

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....