fredag den 10. januar 2020

Mode farver 2020- hårpynt.

Jeg kan se at moden 2020 byder på skrappe farver: Lilla,skrap lyserød, Neo Mint og Gul.- Måske er der flere farver på tapetet, Som jeg er aldeles udvidende om.
Det er heller ikke fordi bloggen skal være en modeblog(jeg går faktisk ikke så meget op i den del), men det hele startede da mindste mand sagde:"Mor du har kun sort/mørkt tøj"(tjaa, nu er alt mit tøj ikke mørkt, meeen må da give purken ret i at det meste er)
Mig: "Ja, en del af mit tøj er mørkt
Mindste mand:" Efter jul, i det nye år, så skal du med ud og købe nyt tøj"......
Nå, Ja, hvis du synes din mor har en kedelig tøjstil.....(tænkte jeg) men selvfølgelig også en sød tanke fra ham.
Men da jeg kender ham og ved han er en meget sparsommelig 8 årige(i hvert fald med egne penge), så bliver det nok for min egen regning. Her er der så en lille udfordring, da finansministeren her på matriklen, ikke er helt enig i at nyt tøj til mig skal prioriteres lige nu.
Kan jo faktisk også godt(allerbedst) lide mit mørke tøj.😉

-Men så var det at jeg så det med de lidt skrappe farver på nettet og tænkte at måske kunne de tilføjes garderoben i små mængder som tilbehør.
Små mængder passer vist også bedst til mit temperament.(selv om jeg synes det er skønne glade farver)

Derfor har jeg været i gang med at hækle flere blomster. Blomsterne her er sat på hårspænder, det giver da lidt liv i håret 😉

Blomsterne er hæklet af muresnor, bomuldssnor og bomuldsgarn. De er sat på spænder og hårelastik.

De er meget lette og hurtige at lave.-Hvilket også passer mig glimrende nu da hverdagen er i gang igen

                                 Dejlig dag❤


2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....