tirsdag den 31. december 2019

GODT NYTÅR 🎉 - nyt-års-kurv.

Nu har jeg vist bombarderet  Jer nok med hæklede kurve i denne måned.
Derfor bliver det den sidste i denne omgang.
-Men altså kurve kan man ikke få for mange af( efter min mening)
Lavet af bomuldsgarn4/8 (først 3 tråde,så 2 tråde og til slut øverst på kanten 1 tråd) Lidt perler til hanken.

Denne er en Nyt års kurv(eller noget.....) ungerne synes det mere er en påske kurv, nok mest pga farverne og ja, den kunne ganske givet også benyttes til at opbevare æg i, i hvert fald chokoladeæg. Men nu er det jo ikke påske, men et nyt år lige om lidt. Så jeg fastholder Nyt-års-kurv.

 Det bliver det sidste indlæg i dette år. Tænk et år er allerede ved sin afslutning.(Jeg bliver altid lige forundret hvert år..)

Tak fordi I læser med her på bloggen.

Jeg håber I alle kommer godt ind i det nye år. Pas godt på Jer selv og hinanden.
   
                                            GODT NYTÅR.🎉

2 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig og dine, og tak for mange spændende indlæg på bloggen.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde måde.
      -og mange tak for de søde ord,det er jeg meget glad for.😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....