søndag den 29. december 2019

Rund-brødkurv♡

Ældste datter var hjemme og fejre alle juledagene. Jeg stor- nyder, når vi alle er samlet og hygger. Jo ældre ens børn bliver, jo sværere er det at samle alle. Så når det kan lade sig gøre er det skønt.
Noget som jeg derimod godt kunne have været foruden var : Ondt i halsen.- som gjorde sit indtog d.24 og ville ikke slippe sit tag. Trods jeg forsøgte med forskellige metoder i juledagene. Jeg er ellers sjældent syg(7-9-13 Bank, bank) men efter eksamensopgave samt eksamen før jul hoppede der en fæl virus på mig og nedlagde mig et par dage og den havde åbenbart ikke villet give helt slip. Kan dog nu berette at det ser ud til at gå til levsiden. Heldigt nok nu hvor vi går mod det nye år.
Nå, men da ældste datter var hjemme, så hun min brødkurv( Se lige her) og ville gerne have en selv.
Hun har fødselsdag lige om lidt, så derfor var det jo oplagt at lave en til hende.Denne bliver rund og knap så stor, da det bare er til hende og kæresten. Men måske er kanten lidt for høj.🤔Nu må jeg se hvad hun siger til den.

Derudover hæklede jeg matchende brikker til kopperne.


Stofgarnet er fra et junior dynebetræk- Jeg laver garnet ved at klippe stoffet i en lang bane
(så behøver jeg ikke at splejse det sammen så mange gange og det støver heller ikke så meget.)
Jeg så det i en bog en gang, men kan desværre ikke huske, hvad bogen hedder.

                                                 Dejlig dag♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....