mandag den 23. december 2019

Kurv til badeværelset.

Det er ikke fordi jeg har fået kurve på hjernen- og dog.......

Jeg lavede "stof"garn af et badeforhæng for snart længe siden, det er nu lavet til en kurv.

Som tidligere beskrevet er jeg også vild med genbrug  og nyder, når jeg kan lave noget andet med de ting som ellers bare kasseres.

Kanten er med "stofgarn" fra en T-shirt. Foran er pyntet med nogle få perler.
Denne kan evt. benyttes til bøster, vatrondeller eller små vaskeklude og hænge på badeværelset.

Jeg vil gerne ønske Jer som læser med her en rigtig glædelig jul 🎅🎄❤

1 kommentar:

  1. Det tror jeg også at jeg vil prøve på et tidspunkt, det her "dynebetræksgarn" :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....