lørdag den 7. december 2019

Hæklet brødkurv

Weekenden nærmer sig og hvad er bedre end tid til at nyde morgenmaden. Til hverdag står morgenmaden hos os på havregrød/gryn eller müesli. I weekenden består den af rundstykker og vigtigst af alt god tid til at hygge.
Endnu en overspringshandling blev det til😉


Denne gang en hæklet brødkurv.
Nu er vi en stor familie, så der skal gerne være plads til mange rundstykker. Er man færre kan den jo bare laves mindre.

Jeg har ikke benyttet en opskrift, bare tænkt nu prøver jeg og resultatet er jeg blevet glad for.

Den er lavet af stofgarn fra rester af et dynebetræk. Mener faktisk det var et med prinsesser og kanten er fra spidermansbetræk.😉

Det har været en fordel at det er stofgarn, da det hjælper på at stive siderne lidt af. Derudover har jeg hæftet hjørnerne med en lille tråd for at de bliver i den form.
Der er sat lyseblå bånd,som jeg ligeledes havde i gemmerne,i begge ender.


                                                         Dejlig 7. December.😊♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...