mandag den 2. december 2019

Lille hæklet kurv

Når nu man egentlig ikke har tiden, fordi fritiden lige nu burde bruges til en eksamensopgave. Så kan  man forsøge at lave aftaler med sig selv(måske mest for at forsøge, at dække over den dårlige samvittighed. )

1. Det er godt at hvile hjernen indimellem, altså er det nødvendigt med en sysle pause.

2. Når mindste mand alligevel læser højt, kan man og må man godt sysle.

3. Overspringshandling giver energi.=sysle.

Jeg har forsøgt at overholde de ovenstående aftaler og syslet. ;0)
                                             
                                                   Det blev til denne lille kurv med låg.


Jeg har hæklet den af jutesnor og bomuldsnor. Synes det er sjovt at mikse garner eller materialer.



Jeg har lavet låget med træknappen til pynt, men den er også praktisk til at løfte låget af.

                              Kurven er blevet rustik og jeg synes træknappen passer fint til.
               Materialerne er fra gemmerne.

                                                   Dejlig 1. Søndag i advent.😊

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - og spændende materiale valg:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg synes det er sjovt at blande/mikse forskellige materialer, farver eller garntyper. Man kender ikke helt resultatet og det synes jeg er spændende- også selvom det nogen gange ikke helt går helt til held😉
      God dag til dig😊

      Slet
    2. Hov,helt sneg sig ind to gange....

      Slet
  2. Enig, gode overspringshandlinger er kærkomne ind i mellem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Lige præcis,giver rigtig god energi(men også lidt dårlig samvittighed)😉
      God dag til dig.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....