fredag den 9. september 2022

Syning-taske

 September taske.

Som I måske kan huske viste jeg Her August tasken- den er blevet brugt og jeg har beslutte, at den som arbejds taske ikke fungere optimalt- da den blev for løs i strikket.

Derfor er den "degraderet" til strandtaske.- så har jeg den til næste års badeture.🏊

Jeg har syet en ny- så må jeg se om den fungerer efter hensigten.

Tasken er syet lidt i tråd med det jeg i august har benyttet,nemlig Denim.

Jeg har samlet sammen fra de andre projekter og brugt reste denim fra cowboybukser og  reste stof fra lageret. Hankene er syninger fra cowboybukser og lommen foran,giver vist sig selv.

Færdig taske mål:

Længde 37 cm 

Bredde: 42 cm

Dejlig fredag og kommende weekend til Jer som læser med 🌾🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....