torsdag den 8. september 2022

Strik-hætte til koppen.

 Jeg har nu i et stykke tid tænkt på,hvordan jeg kan få strikket en cirkel- nu har jeg, godt hjulpet af Drops Design, fundet ud af det. 

Jeg er startet med et magic loop og derefter strikket rundt, med bomuldsgarn. Lyse- og mørkelilla farver.

Jeg har tidligere hæklet en cirkel,men som skrevet ikke lige kunnet gennemskue,hvordan jeg kunne strikke rundt.

På bagsiden har jeg trukket en tynd elastik.

-Og nu har jeg en hætte til at sætte over min kop, når det er sæson for fluer,hvepse eller andre insekter. Jeg elsker nemlig at tage en kop kaffe med udenfor og nyde vejret efter en arbejdsdag eller i weekenden.


 Hætten kan jo vaskes og gør at vi ikke behøver, at bruge sølvpapir eller andet til at dække koppen med. Tænker ihvertfald det er mere bæredygtigt.

Skal da selvfølgelig også have  lavet en til manden min.😊

                             Dejlig torsdag🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....