fredag den 2. september 2022

Efterår- mode

Det med mode er noget lidt sjovt noget- at nogle andre mennesker har valgt hvad du/ jeg skal tage på,hvis vi altså vil/ønsker at følge moden 

Jeg har aldrig været særlig optaget af,hvad der var moderne- jeg har mere tænkt i, hvad og hvilke farver jeg selv er glad for og brugt det. Men det er klart, at vi alle på den ene eller anden måde og i forskellig grad bliver påvirket af reklamer.

Nå,men dette efterårets mode farver og mønstre(har jeg læst mig til):              
-Er alle skovens farver, når efteråret er på sit højeste.

-Blå og grøn og alle farverne mixes med sort og hvid/råhvid. 

-Udover naturens egne farver

-er der de mere vovede farver/pangfarver.
Jeg synes det er skønne farver og vil da tænke nogle af dem ind i garderoben.

Hvad med dig?

                                      God fredag.🍁

2 kommentarer:

  1. De farver findes heldigvis allerede i mit skab. Hvis man har ting længe nok, bliver de moderne igen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har fuldstændig ret- hurra for genbrug😉

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....