søndag den 4. september 2022

Weekend - løbetur

 En ting er hvad man tænker/forestiller sig noget andet er fakta. 

Jeg havde lidt forventninger om, at jeg skulle rydde op denne weekend sammen med afslapning forståes. 

Afslapning ✓

Hygge ✓

Oprydning 👎

Tilgengæld kom jeg i gang med løb igen- jeg har i et par uger holdt pause,men også savnet løbeturerne. I dag kom jeg afsted sammen med 2 af mine piger eller 3 (da vores hund Bella også var med på ideen-"De fantastiske 4" 😂)

Det blev en forholdsvis kort opstartstur,men skønt at komme ud og løbe igen. Der er så meget mere man ligger mærke til på en løbetur, end hvis man kører i bil- både naturen og årstidernes skiften.

Lige nu står majsen høj og strunk på marken.

                                 Fortsat dejlig søndag 🌾

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....