onsdag den 14. september 2022

Strik- klude

 Ældste sønnike har efterspurgt flere karklude- så det skal han selvfølgelig have.

Jeg synes ikke rigtig, jeg havde nogle spændende farver i bomuldsgarn- ud over lyserød,mørk og lyselilla- Det er ihvertfald farver jeg selv er glad for. Så det må han "nøjes" med- og mon ikke de kan bruges, selv om det ikke lige er hans yndlings farver.-

Så er der så lige det- karklude er rigtig gode at afprøve mønstre på,men samtidig med er det også tillokkende bare at strikke de vanlige(ikke fordi jeg har det store mønster repertoire) fordi det er ganske afslappende og max hygge.🤔

Jeg må lige overveje.😁

                   Fortsat god onsdag aften🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....