tirsdag den 20. september 2022

Strik- klude

 -Så er der klude klar til sønnike Som tidligere beskrevet, så er det farver, som jeg selv er vild med og da jeg ved han ikke går så meget op i farver eller ihvertfald ikke har specielle præferencer, når det handler om farven på klude, så håber jeg det går.

Ellers kan jeg selv bruge dem, for klude kan man ikke få for mange af.


 Jeg fik brugt mit reste bomuldsgarn- og selv om jeg overvejede at få afprøvet et nyt mønster. Blev det bare de vanlige.(enkelt-og dobbelt perlestrik,retstrik og håndklædetern)

                                Fortsat dejlig tirsdag.🧶🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....