lørdag den 10. april 2021

Weekend

Hvad har du brugt denne fridag på?- hvis altså du har haft fri.
Hvis vi lige ser bort fra den lidt mere kedelige afdeling, som hedder rengøring (tænker det bare som oftest skal overståes)

Så har jeg virkelig nydt dagen.
Vejret tegnede perfekt med solskin og dejlige bløde skyer på himlen. Det blæste næsten ikke, da jeg stak næsen uden for- eller det var min første tanke. Da løbeturen var påbegyndt og jeg kom på det åbne stykke- jaaa, der måtte jeg sande at den kolde blæst ikke var stoppet endnu.

Vi bor på landet og de forskellige ruter jeg løber er ved marker, skov og vand- (jammen altså, man ville da være en et skarn, hvis man ikke nød det) Der forgik turen også i dag- og det var super godt på det lange stejle stykke at vinden var i ryggen( jeg fløj jo nærmest afsted😉)
Så bare en super skøn fridag.

                    Fortsat dejlig lørdag❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....