torsdag den 8. april 2021

Recykling- bluser

Eller genbrug "kært barn har .mange navne"- jeg er bare fan, ligegyldig navnet.

En gammel sweatshirt- som yngste datter har arvet fra storesøster. Der var små slid huller div.steder.

Derfor blev alle ribkanter pillet af.

Blusen er lidt slidt i udseendet, derfor blev kanterne bare zikzakket.For at beholde det lidt rå look.

Tråden er lyslilla, da yngste datter er vild med lilla.

Derudover en undertrøje, der blev kortet af og nu er en top.

To meget nemme og hurtige projekter- ved en symaskine, der i alt for lang tid har stået og samlet støv. - jeg trænger vist også have mine få symaskine kundskaber støver af😉

                         God aften❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....