søndag den 11. april 2021

Søndagsstrik

Jeg er vild med nederdele og kjoler.

Denne nederdel er strikket af lyselilla uldgarn- så jeg kan holde varmen her i det til tidere  kolde og forblæste forår.(ellers kan den gemmes til vinter, hvis foråret nu lige om lidt bliver mildt)


Jeg har strikket ribstrik i de første stykke  derefter glat strik.

På rundpind str.7

Forneden har jeg hæklet en  kant med musetakker.

Foroven har jeg syet en løbegang og sat elastik i- så bliver den siddende, hvor den skal.😊

                        God dag❤

2 kommentarer:

  1. Så fin! Rigtig god ide med en strikket nederdel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange Tak.Jeg glæder mig også til at have den på😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....