søndag den 18. april 2021

Søndagsstrik❤

Jeg har tidligere strikket få par strømper eller faktisk sokker.- og har nu endelig taget mig sammen til at købe strømpegarn og starte på et par(ældste søn har efterspurgt strikkede strømper) så hermed gjort.

Jeg har lavet 2 par, helt almindelige strømper, med en kilehæl og stjernelukning ved tåen.(Opskriften er fra Politikkens strikke- og hæklebog. )Så har sønnike da lidt at starte med. Men er også blevet lidt bidt af at lave strømper- kan ikke helt forstå hvor det lige kommer fra🤔 da jeg ikke har været særlig vild med det før.....

Jeg skal lige tune mig ind på størrelsen=strikkefastheden samt øve at lave kilehælen lidt pænere, men tror minsanten jeg laver et par mere denne gang til mig sev(måske)😁

                           God dag❤ 

2 kommentarer:

  1. Åh nej! Bidt af strømper! Pas på!!!!!!
    (De er rigtig flotte)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.- Ja,jeg ved simpelthen heller ikke lige hvor det kommer fra 😁

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....