onsdag den 14. april 2021

Haven- blade/grene

Jeg er glad for blæsevejr, ja, ved godt det måske lyder lidt underligt(jeg har i hvert fald skullet høre for det pænt mange gange  i den senere tid- selv om det jo ligesom ikke er mig der kan tage æren eller det modsatte for det danske vejr)men det har selvfølgelig en konsekvens med alt det blæst.

En masse nedfaldsblade  og grene, selvfølgelig ikke de steder, hvor der er lavet en opsamlingsplads, Nope, spredt rundt med løs hånd eller nærmere vild blæst. 

Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg vild med haven- men mest vild med at sidde i den og ikke så meget selve havearbejdet.🤔

Men inden græsset bliver for højt og skal klippes, må de tykke pinde indsamles- såååå sæt i gang😓

-Men se her, der er andre der har fået travlt i det dejlige vejr:


                            God Aften❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....