fredag den 9. april 2021

Kursus-læring

Et par dage i kursuset's tegn er forbi.

For lidt over et år siden ville det normalt betyde fysisk fremmøde, lang transporttid og netværke

I dag er normalen digital fremmøde, ingen transport( finde et ledigt værelse herhjemme) og i noget mindre grad mulighed for netværke( i hvert fald en anderledes form)

Formen har været oplæg fra dygtige oplægsholdere(spændende oplæg) Få break(tænk at både break og breakoutrooms er blevet daglig tale) hvor vi har skullet forholde os til oplæggene.

Så for mig har dagene bestemt afstedkommet  brugbare redskaber- dog ikke så meget plads til reflektion- måske på grund af formen, måske på grund af vi var over 50 deltagere.

Men selv om jeg er vant til computer, administrativt arbejde og det faktum at dagene har været spændende/ relevante (samt mulighed for at strikke en pind) så er jeg blevet dødtræt i hovedet, mere end vanligt. 

Men, nej jeg skal bestemt ikke klage over et par få dage med denne undervisningsform i ny og næ. For det er jo faktisk blevet normalen for rigtig mange unge mennesker og har været det i rigtig lang tid.- Så egentlig bare et godt gået herfra til de unge mennesker👍⌨📖

                         God weekend ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....