tirsdag den 27. april 2021

Genbrug- tøj

Denne lyserøde kjole ville yngste datter ikke bruge.

Derfor lavede jeg en top til hende og en nederdel til mig.

Kjolen klippede jeg over, så toppen bevarede de fine smocksyninger.- den blev zik-zakket i kanten.

I Skørtet satte jeg  elastik i og valgte at det sorte elastik lige skulle "titte" op over kanten, jeg synes det ser fint ud og vupti en nederdel til mig.

Elastikken var tidligere seler i skibukser.(Ja, det kan altså godt være en fordel at være et gemmehoved) Har også genbrugt selespændet til toppen.


Det er bare en skøn farve som sætter lidt kulør på hverdagstøjet.

                         Dejlig tirsdag❤

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! God ide at I så begge fik noget ud af det! (Og hvis man nogensinde smider noget ud man måske kunne bruge, så er det HELT sikkert at man skal bruge det dagen efter)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.😊
      Ja, lige præcis- udfordringen er bare at blive ved med at finde pladsen til det😁

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....