mandag den 14. oktober 2019

Efterårs søndag♡


Efteråret er smukt, det kan vi ikke komme uden om. For nogen den smukkeste tid på året med alle de skønne farvespil der er.
Jeg har altid været glad for alle årstider, så jeg nyder bare det som efteråret lige nu byder på.
Efterårsferien er lige begyndt og det betyder hygge for vores familie.
I dag hygger manden min med at rydde op, børnene laver græskar hoveder og jeg har gang i strikketøjet.😊

Vi har i år haft græskar i haven, de har fået et stort stykke at brede sig på og det har de så gjort... Jeg tænker der er 40 -50 græskar.
Derfor var det helt oplagt at der laves græskar lygter. Tænker det bliver over flere omgange vi laver nogle


         
           Skøn efterårs søndag til dig♡



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...