mandag den 21. oktober 2019

Up cycling- vest☆

Jeg er vild med genbrug.
Det giver god mening for miljøet og genbruge de ressourcer der allerede findes.
Jeg har tidligere afprøvet lidt up- cycling, synes det var sjovt og igen dejligt at tænke på, at få noget brugt som ellers kasseres.
Jeg vil dog lige tilføje at der tøj vi ikke selv kan bruge/passe længere,enten kommer videre til nogen vi kender eller i genbrugscontaineren, hvor tøjet enten bliver genbrugt i sin form eller bliver til stofrester.
- Men kan vi selv få gavn af det, behøver vi jo ikke gøre ny indkøb.😊
Jeg fandt denne lysegrå striktrøje som ingen af mine piger ville gå med.

Den var for lille til mig og derfor klippede jeg den op i siderne.
Derefter hæklede jeg glat masker i siderne, samt rundt i ærmegabet og langs kanten forneden/ved lommerne i en mørkegrå farve.
Sætte en sort knap foroven.

Nu har jeg en lun lang vest til kolde dage♡

Up-cycling er bestemt noget jeg vil forsøge mig med igen.

              Rigtig dejlig søndag☆

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....