mandag den 28. januar 2019

Let syning- grydelapper♡4♡

Så bliver det den sidste grydelapsvisning for denne gang. Bare lige en service info til Jer som er ved at falde i søvn bare tanken.😉

Denne udgave er den syede.


1. Find et stykke stof i gemmerne. Jeg har brugt stof fra en gammel dug.

Mine måler:

2. pladevat ligges imellem.Her vil jeg anbefale 2 eller 3 lag, da mine blev lidt for tynde efter de var quiltet sammen

3. Quiltet sammen. Som tidligere vist rød vins skiltning er blevet et hit hos mig. Med alle dens skævheder.😉

4. Kantebånd-Syes om kanten.( ja, ja ved godt jeg ikke for ret længe siden forsvor jeg ikke ville rører ved kantebånd igen.Men det er fordelen ved at blive ældre, man glemmer hurtigere eller noget......😉) Vil her tilføje jeg stadigvæk ikke har styr på det,men endnu engang håber jeg på "øvelse gør mester"

5.Strop/hank  syes på.

De er lidt krøllede her på billedet:0)

                                                 God fornøjelse♡

2 kommentarer:

  1. Rødvinsquiltning er nummer 1 :D
    Godt gået med kantebåndet! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er lidt sjovt det quilting. Det kunne jeg godt blive "bidt af"
      Tak mht kantebåndet ingen tvivl om at der er lang vej endnu🤔
      .Blev helt træt da jeg kiggede efter, hvordan et hjørne kunne/skulle syes og tog denne "nemme," men knap så pæne løsning.😉

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....