fredag den 9. august 2024

Strik- Tæppe af 4 kanter

 Den første arbejdsuge efter ferien er slut og forude venter weekenden.👌Jeg synes altid den første uge er lidt hård, at komme igennem, skal lige igang med hverdagen igen😅

-Hvad er så bedre end at slappe af med strikketøjet 🧶og senere forhåbentlig en god semifinale- håndboldkamp.🤞👏🇩🇰

 Jeg har kastet mig ud i at strikke et tæppe af restegarn. Nu må jeg se, hvor langt jeg kommer med det garn, jeg har. Ellers må jeg se,hvor jeg kan finde noget mere.Måske jeg kan være heldig i den lokale genbrugsbutik?

Planen er at det bliver i de her farver:

Råhvid, rød,grøn og blå.(Mest råhvid)

Tæppet strikkes i 4 kanter og syes eller hækles sammen.

Sidste sommer strikkede jeg også tæpper:

Kan du se her og Her

Denne gang bliver farverne måske lidt mere afdæmpet. Jeg vil gerne have tæppet kommer til at passe med et par puder,som jeg tænker på at sy i reste stof til sofaen/stuen ovenpå.

                    Dejlig sommerdag og weekend 🌸

2 kommentarer:

  1. Det er da nogle vildt flotte tæpper du strikker! Det bliver spændende at se det her!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak- Jeg skal bare lige finde lidt mere reste/genbrugs garn,da det kræver "lidt" meget garn til et tæppe ☺️

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Solnedgang.

 Efter nattens/tidlig morgen regnskyl,torden og lyn.Blev weekendens sommer temperaturer brat ændret til lidt køligere vinde. Vinde som måske...