søndag den 11. august 2024

Genbrug - stafili

Efter de fleste af mine børn er flyttet hjemmefra. - Blev der lidt tilbage af deres ting. Nogle af tingene er pga de på nuværende tidspunkt har pladsmangel ,hvor de bor,  mens andet måske nok er "glemt" med en lille skjult forventning om, at det smider mor og far bare ud.

Dette staffeli skulle ikke bruges mere, men i stedet for at smide det ud,blev jeg enig med mig selv om, at forsøge at male det.


Først pudsede jeg det med sandpapir, inden jeg malede det i en skrap lyserød farve.



Det står nu og pynter i stuen.


Jeg vil bruge det til vise de fine malerier mine børn har lavet gennem årene, så det bliver en skiftende "udstilling".

Måske en ide andre kan bruge.🎨🖌️

                    Dejlig sommer søndag🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Solnedgang.

 Efter nattens/tidlig morgen regnskyl,torden og lyn.Blev weekendens sommer temperaturer brat ændret til lidt køligere vinde. Vinde som måske...