onsdag den 14. august 2024

Motion- løbeture

 Allerede godt i gang med 2. arbejdsuge efter ferien. "Feriehjernen" 🧠er ved at lette og klar til nye udfordringer.

Jeg har også fået godt gang i mit løb/løbeture igen, stille og roligt går det fremad. Der har været perioder,hvor mit løb helt har været lagt på hylden og energien ikke har været til at prioritere det(selv om motion- også giver energi)

Efter et lille styrt ned af nogle glatte trapper i min ferie, hvor jeg slog ryg og lænd. Ja, så var min første tanke,det må løbes væk....... Det kan ikke anbefales,så jeg måtte holde en pause,men er nu startet op på løbebåndet igen med en kort distance.

Det er dejligt at være i gang og vigtigt for mig og for kroppen,som jo ikke bliver yngre.

Hvis du vil gøre noget godt for dig selv, her efter sommerferien, kan det være løb måske lige er noget for dig. Løb kræver ikke meget udstyr, selvfølgelig gode løbesko, men ellers kan man jo bare benytte det tøj man har.- Måske en anden motionsform passer dig bedre, det handler om at komme i gang og finde ud af, hvad du har det bedst med.

                                Fortsat dejlig onsdag🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Solnedgang.

 Efter nattens/tidlig morgen regnskyl,torden og lyn.Blev weekendens sommer temperaturer brat ændret til lidt køligere vinde. Vinde som måske...