torsdag den 26. oktober 2023

Strik tæppe 🌸

 Lykken er

-Endelig at færdiggøre et strikkeprojekt......❤️

Mit "water flows" tæppe,til min mellemste datter, er nu færdig og vasket,så det er klar til aflevering.

Hun har også efterspurgt det et par gange,hvilket jeg godt kan forstå,da jeg jo i sommers startede på det. Men da det kun er strikket af genbrugs/reste garn,skulle jeg lige finde garnet i rette farver og synes ikke jeg ville tilføje nyt garn. Så det har fået lov at ligge lidt ind imellem,men nu er det som skrevet færdig.👏

På billedet er det lagt dobbelt.

Tæppet er strikket i de farvenuancer, som kan ses i vandet alt efter hvor man er(på land,ude på havet,åen/søen ect)

Det er dejligt blødt og strikket af mange forskellige garn kvaliteter.På pind 6 og med hæklet kant i sort garn.

Det er strikket i ret og glatstrik, i 4 kanter,som er syet sammen. De er sat sammen på kryds og tværs,så striberne ikke nødvendigvis er samme vej.

                          Dejlig torsdag🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....