søndag den 28. maj 2023

Ude strik

 Jeg elsker at sidde ude i haven- naturen i det hele taget. Medbringe kaffe, tæppe over benene når det blæser og selvfølgelig strikketøjet.🧶

Det er virkelig afslapning for mig og en god måde at få energi på, både når det er weekend og i hverdagen( i hverdagen er det bare lidt svære at få prioriteret.)


Jeg er efter en længere pause startet med løbeture igen,(det kan godt anbefales 👏) Turene kan jeg også mærke gør mig godt(måske lige pånær, når der er strid modvind og lungerne hænger ud af halsen 😉)

                           God pinse 🌸

2 kommentarer:

  1. åh, så skønt! strikketøj i solen! Virkelig sejt med løbeturene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,jeg nyder virkelig at sidde ude og strikke. 🧶
      Tak- jeg har fået et start nummer til kvindeløbet i juni måned af min datter i morsdagsgave- Som jeg er rigtig glad for.👏Nu er der ingen undskyldning for ikke at komme i gang😁

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....