søndag den 7. maj 2023

Strøtanker.......

Strøtanker fra en søndag......

I dag er vi blevet mødt af det dejligste vejr- ikke nok med at solen skinner,luften er også lidt lunere(eller måske blæser det bare lidt mindre end de foregående dage.)

Jeg er så heldig at bo på landet.Når vores matrikel stopper,så fortsætter naturen,med både dyre- og fuglelivet. Gåturen med hunden, er derfor virkelig god både som motionform,men også for sjælen.

Når jeg selv går tur med hunden(mine teenager er ikke lette at motivere til en gåtur før middag) Så får tankerne lov at flyve og jeg nyder bare nuet.

Jeg har tænkt meget over, hvad det med at sysle med både garn og stof giver mig af energi.

Jeg har strikket lidt on and off gennem livet- men kan mærke, jeg gerne vil give det mere plads,så jeg får det prioriteret mere.

Jeg har også altid opgivet lidt på strikkeopskrifter, ikke fordi jeg ikke kan læse dem,men mere fordi jeg egentlig synes det er sjovere og mere motiverende at finde på noget selv.

Det kan man jo også sige står alle frit for, men så slog det mig- Gad vide om jeg selv kunne lave(få skrevet ned)en opskrift -altså som andre(nybegyndere forstås) kan forstå. Kunne det ikke være sjovt ????  Jeg strikker normalt lidt her og laver lidt om der.......Så måske bliver det for fastlåst for mig. Det kan jeg mærke, jeg skal tænke lidt mere over............

Håber du har en lige så dejlig søndag som mig🌷

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....