mandag den 29. maj 2023

Strik-tørklæde

 Jeg er "hoppet" med på tørklæde bølgen.

Jeg har bare lavet min egen udgave af et tørklæde.

Resultatet er jeg blevet meget tilfreds med og er i gang med et ekstra.



Vi går godt nok mod sommer, men indtil hedebølgen rammer landet, så kan der være kølige forårs/sommer aftener,hvor et tørklæde er rart.

Jeg har strikket på pind 3 i baby uldgarn(lyserød) og de små felter er reste bomuldsgarn(rød) fra gemmerne.

Noget som jeg også er rigtig glad for er netop, at benytte reste- eller  genbrugs garn, når jeg strikker,så det bliver det næste tørklæde strikket i.

                       Fortsat dejlig mandag🌷

2 kommentarer:

  1. Det er så fint! Meget sødt med de små pletter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak☺️
      Og tilpas let,-så jeg også kan se fodboldkamp imens😁

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....